Vraag & Antwoord

Hier vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden terug:

  • Ik wil een bepaald design op een phonecase kan dit?

    Heb je zelf een design die je heel leuk vindt. Deze kan je ons altijd bezorgen zodat wij hem voor jou op je phonecase of een bepaalde gadget plaatsen. Onthoud wel dat ook wij gebonden zijn aan de auteursrechten. Mail ons dus gerust met je design of vraag naar info@deseno.be.

     

  • Ik heb een design gezien op de webshop maar mijn phonecase zit niet tussen de modellen.

    Geen enkel probleem! Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

     

  • Ik kan mijn foto niet uploaden.

    Neem dan zeker met ons contact op. Wij lossen dit dan samen met je op.

     

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Bestelling die voor 15u geplaatst zijn vertrekken dezelfde dag naar je gekozen bezorgdienst. Van zodra je bestelling gescand is door je gekozen bezorger ontvang jij een mail met een TT code. Zo kan je zonder zorgen je bestelling volgen.

     

  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?

    Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen? Geen paniek, wacht even af. Check zeker je spambox. Mocht je na 2 uur nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan zeker contact met ons op.

     

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Indien wij nog niet gestart zijn met het verwerken van je bestelling kunnen wij deze nog annuleren. Hiervoor moet je zo snel mogelijk contact met ons opnemen.